21 Nisan 2015 Salı

Yıldızlı bambu servis

Ooooo şaşırtıcı, bu ayın 6. postu:)) Post yazmayı özlemişim. Son zamanlarda bloğum biraz ikinci plana atılmış gibiydi, ya da ben aşırı tembelleştim:(( Neyse eski hızda olmasa da sık sık burada olmaya çalışacağım artık:))

Geçen cumartesi günü bir anda diy'im geldi:)) Bazen ne yapsam ne yapsam diye düşünür, bir şeye karar veremez, boş boş otururum masanın başında. Bazen de bir anda fikir gelir, vazgeçmeden hemen gerçekleştiririm:))) 




Bu bambu servisler de bi anda aklıma düştü. Hemen kaldırdığım yerden çıkardım. Şablon, boya ve fırça zaten bolca mevcut evde. Öyle mi olsun, böyle mi olsun diye düşünmeden, yıldızlı şablonu kullanarak, pat pat pat beyaz yıldızlar yaptım:))



İki tane yapıverdim, bi de verniklersem daha kalıcı olacak. Zira yıkandığında veya silindiğinde boyadığım yıldızlar çıkıverir.


Yaptığım çok matah bir şeymiş gibi, bir de bol bol fotoğrafını çekmişim. Ama bunlar biraz da makinanın manuel ayarlarıyla çekim yapma çalışmaları:)))




2 yorum:

  1. çok sevimli olmuşlar :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar, sunumlar da öyle. Postlara devam lütfen, sevgiler.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails