24 Ekim 2012 Çarşamba

Galvaniz yağlığın yeni hâli

Geçen postta ufak ayrıntılarını gösterdiğim çalışmalardan biri:)) Akıttığı için kullanamadığım galvaniz yağlık, artık mutfağımda dekoratif bir obje oldu:))
 
 
 
Galvaniz olduğu için önce kapatıcı sürdüm. Kuruduktan sonra folkArt 462 Burnt Umber akrilik boya ile boyadım. Sonra mumladım, folkArt 649 Warm White ile alttaki renk kapanan kadar tekrar boyadım. Zımpara ile eskitmesini yaptıktan sonra da peçete transferi, ardında birazda Winton 3 Burnt Umber ile yağlı boya eskitme yaptım.

Sap kısmını da doğal rafya bağlayarak süsledim:)))


13 yorum:

  1. Cok hos dekoratif bir obje haline donusmus akan yaglik.Cok begendim,bu tarz objelere eskitme cok yakisiyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bayıldımm harika olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş bayıldım ellerinize sağlık daha önce hiç galvaniz boyamadım en kısa zamanda boyayacağım iştahlandım ;)

    YanıtlaSil
  4. Tüm yaptıkların gibi buda çok şık. Ellerine Sağlık
    İYİ BAYRAMLAR DİLİYORUM
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Harika harika harika! Ellerine sağlık !
    Bayramın kutlu olsun sevgili Simin. Bu bayram senin için tüm değer verdiklerin için unutulmaz güzelliklerle dolu dolu geçsin!
    Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  6. İyi ki akıtmış, muhteşem bir şey olmuş. Eskitme süper bir hava vermiş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir dekoratif objeye dönüsmüs , harika...

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,

    Mübarek kurban bayramınızı en içten kalbi duygularımla tebrik ederim. Bu bayramda kalplerimiz sevinçle dolsun, sağlık ve huzur bizimle olsun, bütün acılarımız unutulsun, sevdiklerimiz hep yanımızda olsun, yaptığımız ve yapacağımız tüm dualarımız kabul ve makbul olsun. Kurban bayramınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık lolipu :D Güzel bir yenileme olmuş :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. hepinize çok teşekkür ederim. Uzun süredir bir şeyler yapmıyordum. Yapmak ve sizlerden gelen güzel yorumlar beni çok mutlu etti:))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails