27 Nisan 2011 Çarşamba

Teneke Kutular

Sadece atölyede bir şeyler yapmıyorum:)) Evde de çalışmalarım devam ediyor:)))

Bu sefer ablamın, teneke cici bebe kutularına el attım. Teneke olduğu için önce kapatıcı sürdüm. Kapatıcı süper bir şey. Bir kat sürüyorsunuz, hem üzerini rahat boyuyorsunuz hem de zemindeki baskıyı 2 katta kapatabiliyorsunuz.

Sonrası malum, boyadım, dekupaj kağıtlarını yapıştırdım, vernikledim.


Ablama götürdüm, verdim, mutfağında fotoğrafladım. Artık istediği gibi güle güle kullansın:))



Kapatıcı
Cadence 6490 S. Beyaz
Cadence 7550 Çilek Kırmızı (Strawberry Red)
Folkart 4020 Hunter Green
Dekupaj resimleri ATÖLYE BEYAZ

52 yorum:

  1. Kapatıcının adını verebilir misiniz bende öyle birşey arıyorum sorduğum yerler yok dedi :(
    Kutular şahane olmuş elinize sağlık bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Ben bunları çok sevdim, harika olmuşlar. Ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  3. çokkk güzel olmuşlar ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. valla harika olmuş....
    Neyse bu dekupaj resmi bende de var.Kıskandım yaparım artık :D

    YanıtlaSil
  5. Enfesss olmuşlarr...Bayıldım...Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. çok cici kutular olmuşlar

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzeller ... ablan çok mutlu olmuştur eminim ... şekli şemali harika ama en çokta onun için bu kadar uğraşmana sevinmiştir...emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar ama kapatıcı nasıl birşey,markası falan nedir? Benim çok ihtiyacım öyle birşeye, alt zemini kapatmak için dolu boya harcıyorum.

    YanıtlaSil
  9. tam da aradığım şey! eline,zevkine sağlık çok güzel olmuş. benim de böyle kutularım var ben de boyamak istiyordum tam yerine denk geldi :D

    YanıtlaSil
  10. ama çok güzel olmuşlar yaaaa. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. amanda aman ne şirin şeyler bunlar böyle :) ablanı kıskanmamak elde değil emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. muhteşem! o zaman ben akşam hemen kapatıcı almaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkürler herkese; genel olarak cevap vermek gerekirse 'kapatıcı' diye kullanılan şey sadece Atölye Beyaz da bulunuyor ne yazık ki:( Onlar da yurtdışından getirtiyorlarmış. Şimdiye kadar başka bu tip bir boyayı satan yer duymadım:(

    YanıtlaSil
  14. Kutular çok güzel olmuş gerçekten. Aynılarından bende de iki tane var. Ben yapışkanlı folyoyla kaplamayı düşünüyordum ama vazgeçtim:)

    YanıtlaSil
  15. muhteşem bişi olmuşlar bayıldım
    ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. merhaba sevgili lolipu beyaz kelebekten geldim ece hanımın atölyesinde yapılanlara bayılıyorum sizin de çalışmalarınız oğanüstü güzel ellerinize sağlık .izlemeye aldım fırsat buldukça geleceğim bu güzellikleri takibe:)
    ben de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  17. çok güzeller.. mutfağa ayrı bir hava katmıştır eminim bu güzel kutular.. ablanız iyi günlerde kullansın...

    bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. mutlu exclusive design27 Nisan 2011 18:51

    harika ellerinize sağlık. Ne kadar komik ki ben de şu anda aynı resimleri kesiyordum.. Kavonozlar için. Bitince blog da görebilirsiniz..

    YanıtlaSil
  19. Blogunuzu yeni keşfettim ve bayıldım! Ellerinize sağlık, harika şeyler yapmışsınız. Ben de yeni yeni merak sarıyorum. El becerim pek yoktur gerçi, cahil cesareti benimkisi :))

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Bunlara baktıkça hevesim bi geliyor ki sorma, çok güzelleeeer :) Gerçi benim yapacaklarım sizlerinkiler gibi güzel olmayacaktır çünkü çabucak bitsin diye özen göstermeyeceğim kesin, şu havalar bir ısınsın, göreceğiz :))

    YanıtlaSil
  21. yaptıkların çok güzel ece hanımı takip ediyordum şimdi ikinizide boyamadan sıkıldığım bir anda senin yaptıklarınla şimdi tekrar bir heves geldi. ama sana sorup öğreneceklerim var. kapatıcı konusunu sormuşlar zaten. birde cam ve seramikdada kapatıcımı kullanıyorsun önce...yoksa direk mi boyuyorsun

    YanıtlaSil
  22. selam bende duvar kağıdı ile kapladım plastik kapaklı kutuları ellerinize sağlık hepsi çok şık olmuş..sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. Dekupajlarabayıldım, nerden bulunur bunlar diye imrene imrene bakarken...adresin Atölye Beyaz olduğunu anladım; farklı bir adres bekleneme zaten bu güzellik için:) Elinize sağlık, sevgiler!

    YanıtlaSil
  24. Çok güzeller:))Zaten hepşeyi çok güzel yapıyordun ama bunlar da değişik dekupaj kağıtları ile bambaşka oluyor.
    Ece Hanım'ı durup durup bir öpüver benim için diyeceğim ama olmaz ki:))) Yahu insanın hem yüzü, hem sesi, hem ruhu güzel olur mu? Bayılıyorum ona:)

    YanıtlaSil
  25. bu kadar mı güzel olur.harika.bayıldım...

    YanıtlaSil
  26. vallahi lolipopcum seni hayranlıkla ve zevkle izliyorum..ama en çok ece hanımla buluşmanı kıskandım..allahım inşallah bir gün yolum düşerde bende buluşurum bu güzel ve yetenekli bayanla...şahanesin..çok çok güzeller..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  27. Oraya ışınlanmak issstiiiyoooruumm...

    YanıtlaSil
  28. çok beğendim, ellerine sağlık, sana bir şey sorucam bu resimler bendede var sen bunları küçülterek mi kullandın yoksa bire bir mi?. a4 çıktısı mı, A3 çıktısı mı?, öpüyorummm :)

    YanıtlaSil
  29. Filiz; dekupaj resimleri A3 fotokopiden birebir:))

    YanıtlaSil
  30. puantiyeli olan kısımlardamı dekupaj kağıdı

    YanıtlaSil
  31. miray; yok puantiyeler dekupaj kağıdı değil, fırça arkası ile yaptım:)))

    YanıtlaSil
  32. walla şu puantiye işini pek beceremiyorum.günde kaç kere yaptıklarınıza baktığımı sayamıyorum bile elleriniz dert görmesin çok güseller...

    YanıtlaSil
  33. walla şu puantiye işini pek beceremiyorum:))))günde kaç kere yaptıklarınıza baktığımı sayamıyorum bile elleriniz dert görmesin çok güseller...

    YanıtlaSil
  34. böyle güzel dekupaj kağıtlarını online nereden bulabiliriz?hala blogunuzu geziyorum sindire sindire:)))

    YanıtlaSil
  35. bunlar çok cici olmuşlar çok şekerelinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  36. bunlar çok cici olmuşlar çok şekerelinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  37. Renklerle cesur oynaman cok güzel. Harika olmuslar. Ellerine ve zevkine saglik. Sevgimle.

    YanıtlaSil
  38. SLM. DEKUPAJ İŞİNDE KULLANDIĞINIZ RESİMLERİDE YAYINLAYABİLİRSENİZ BİZDE SADECE HAYRAN HAYRAN BAKMAKLA KALMAZ, KENDİMİZE KAYNAK BULMUŞ OLURUZ))))))))

    YanıtlaSil
  39. merhabalar ben evde acemice boya yapmaya çalışan biriyim siteniz bana ilham kaynagı oluyaor yalnız ögrenmek istedigim birşey var bende bu teneke kutulardan boyadım ama kapakları boyandıktan sonra takılmıyor kapaklar dar geldi birde boyadıgım kutularda çatlama oluştu neden olmuş olabilir acaba gitdigim bir kırtasiyede kapatıcı yerine kulanabilecegimi söyleyerek bana rıch glaze naturel şeffaflaştırıcı verdiler aynı görevi yaptıgını söylediler bununla ilgili bir fikriniz varmı inşallah sizi çok sıkmamışımdır kendinize iyi bakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu, evet teneke kutuları boyayınca kapakları zor kapanıyor biraz:( Rıch glaze naturel şeffaflaştırıcıyı ilk defe duydum, bu iş için uygun olup olmadığını bilmiyorum. Ben, gittiğim atölyede bulunan kapatıcı diye bir boya var onu kullanıyorum. Bu yüzden sonradan sürdüğüm boyada çatlamada olmuyor.

      Sil
  40. merhabalar çok güzel şeyler yapmışsınız gerçekten tam olarka bu tenekeleri ne ile boyadınız merak içindeyim bende uygulamak istiyorumda bu arada benim sitem miyavmiyav.com buyrun beklerım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FaTma GüDen, çok teşekkürler. Tenekeleri önce kapatıcı diye Ece Aymer Craft Houseda (ahşap boyama atölyesi) bulunan bir boya ile boyadım. Çünkü tenekenin yüzeyi kaygan olduğu için akrilik boyalar tutmuyor. Sonrasında akrilik boya ile boyadım:)

      Sil
  41. he bide şu çok şeker desenli peçeteleri nerden buluyorsunuz onuda merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FaTma GüDen; desenlerde dekupaj, peçete değil yine aynı atölyeden temin ettim:)

      Sil
  42. Bayıldım hepsine..Yaptığın herşeye..Keşke benim kardeşim olsaydın :) Ablan çok şanslı.

    YanıtlaSil
  43. Lolipu şekerim sen Ankarada mısın?
    Öyleyse neden yüz yüze tanışmıyoruz diyecektim. Ben de Ankarada yaşıyorum

    YanıtlaSil
  44. Sevgili lolipu hepsine hayran hayran bakıp iç geçiriyorum acaba boyama kavanoz ve teneke kutulardan satışını yaptıkların var mıdır? Bunları çok beğenen kızıma sürpriz yapabilirim en azından..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükran Ünal, çok teşekkürler:) ne yazık ki teneke ve kavanoz boyamalarım satışta yok:( üzgünüm.

      Sil
  45. ellerınıze sağlık bende bapıyorum ama sızın ı enfez olmuş*-*

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails