28 Aralık 2010 Salı

Bu sefer Kardanadam Yaptık:)

Bu gün Okiciğimin veli görüşmesi ve ardından 'aile katılımı' vardı. Öğretmeni ile görüştük. Oki için güzel şeyler söyledi. Bizim de çok hoşumuza gitti bu durum tabii ki:))

Görüşmeden sonra sınıflarına geçtik. 14 Küçük Şeyle yine bir etkinlik yaptık. Geçen sefer keçeden nazarlık yapmıştık. Bu gün de strafor toplardan kardanadam yaptık beraber.



Ne yaptırıyım, çocukların yapabileceği ve değişik bir malzeme ne olabilir diye düşünürken aklıma strafor geldi. Önce evde Oki ile beraber yaptık. Yaparken çok hoşuna gitti. Tamam dedim o zaman bu seferki etkinliğimiz bu olsun:)

Hepsi ilgiyle dinlediler ve çok da güzel yaptılar kardanadamlarını. Göz, burun, ağız derken saç çizenler, kaş çizenler, bıyık çizenler...



Keçeden hazırladığım atkı ve şapka niyetine kestiğim yuvarlakları da yapıştırdık. Bir de küçük ponpon ekledik.



Ben yine çok keyif aldım onlarla beraber olmaktan. Umarım onlar da keyif almışlardır:))

11 yorum:

  1. Tebrikler, çok başarılı olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  2. aaa bayıldım, çok güzel olmuş kardan adamlar bende istiyorum bu strafor toplardan :)) nerden bulabilirim?

    YanıtlaSil
  3. ne güzel görüntüler.çok tatlılar:)

    YanıtlaSil
  4. Tipe bak ya, ısırır onu teyzesi yer yer:))

    YanıtlaSil
  5. ben okurken keyif aldım, eminim onlar da almışlardır:)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir faaliyet olmuş, kardan adamlarda çok şirin. :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bi oğlun var lolipucum, maşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Lolipucum cok keyif aldiklari her hallerinden belli oluyor.. Eminim butun cocuklar ayrica Oki yi kiskanmistir da, ne fun bi annesi var diye.. :)

    YanıtlaSil
  9. şekerim ellerine sağlık
    çok da güzel sonuç elde etmişsin!

    her günün böyle keyifli olsun!

    YanıtlaSil
  10. :) eminim çocuklar da çok keyif almışlardır bu etkinlikten. Hepinizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. her hafta çağırsalar giderim sanırım. Hadi her hafta değil de ayda bir. neden olmasın:)))))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails