9 Temmuz 2010 Cuma

Kırmızı Galvaniz Saksı

Kırmızı, puantiyeli (yine:)), hamur kabartmalı galvaniz saksı:)


Şimdi biraz nasıl yaptığımı anlatmaya çalışıyım. Tebrik kartları yapmak için aldığım scrapbooking kağıtlarından birer fotokopi almıştım. Geçenlerde bir arkadaşım için hazırladığım kartta
kullandığım kağıdın fotokopisinden, kurabiye kalıpları yardımıyla değişik şekiller çizdim ve kestim.


Sonra bu kestiğim şekilleri açtığım hamurun (kendinden kuruyan seramik hamuru) üstüne dekupaj tutkalı ile yapıştırdım.


Hamuru, şekillerin kenarından kretuvarla dikkatlice kestim. Daha önce kırmızıya boyadığım galvaniz saksının üzerine dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. Etrafına fırçanın arkasıyla renkli renkli noktalar yaptım.


Kuruduktan sonra 3-4 kat sprey vernikle vernikledim. Ve işte kırmızı, puantiyeli, hamur kabartmalı galvaniz bir saksı oldu :)

19 yorum:

  1. Dekorasyon işine girişmeni şiddetle tavsiye ediyorum :)) Anlatımın için de çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık lolipucum, çok güzel bir saksı olmuş, rengarenk :D

    YanıtlaSil
  3. Oy oy oy oy... :)

    Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Kırmızı akrilik boyam hiç olmamıştı. Almamıştım daha doğrusu. Ama senin boyadığın objelerden sonra almaya karar verdim. :) Renk güzel, galvaniz güzel, sonuç güzel. Anlatım güzel, sunum güzel. (herzamanki gibi)

    Ellerine sağlık. :)

    Güle güle kullanman dileği ile...

    Bu arada merak ettim. Acaba boyanan galvaniz ve saksılar verniklendikten sonra güneşte kalınca rengi atıyor mu?

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım durdurabilene aşkolsun seni, bu ara aldın başını tam gaz ileri:))

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker şeker ötesi harika bayıldım.Yapmalı bundan yaparkende takılırsam yardım alabilirmiyim sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Muhteşem olmuş tatlım. Sihirli senin ellerin buna karar verdim :) Bu seramik hamurunu nereden alabilirim?

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş canım benim..

    YanıtlaSil
  8. zoitsa; çok teşekkür ederim, hoşgeldin bloğuma:)))

    Ayçacım; yaaa hep istediğim şey. Ama nerden, nasıl olur bilmem. Keşke zamanın da grafik tasarım yerine iç mimari okusaydım:(

    sibel; çok teşekkür ederim :)))

    hobivakti, güzel yorumların için teşekkürler:)) Güneşte kalınca ne olur bilmiyorum:(

    Mine; teşekkür ederim, tabii seve seve yardım etmek isterim:))

    Yeşimcim; sağol şekerim yaaa:)) Bu hamuru nezih kırtasiyeden bulabilirsin. Ama özellikle kendinden kuruyan olmasına dikkat et. Kullandıktan sonra kalanınıda iyi muhafaza et ki daha sonra yine kullanabil:))

    celebicim; çok sağolll:))))

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim tatlım :) Dediğin gibi yaparım :)

    YanıtlaSil
  10. Çooook şirin, dekorasyonda böyle cicilere bayılıyorum, yapanları gördükçe çatlıyorum:) (otur sen de yap diyeceksin....) Ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  11. çokta güzel olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  12. harika olmuş, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bişi olmuş bu senin evde harikalar saklı biliyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Bizim hatun yine neler yapmış yarabbim.mikemmel olmuş ;))ellerine sağlık.bende bugün ikeaya gittim galvanizlerde acayip indirim vardı toparladım bir kaç parça :))
    Sevgiyle kal.. SLN

    YanıtlaSil
  15. cıvıl cıvıl ne kadar güzel olmuş böyle

    YanıtlaSil
  16. cok cıcı olmusss.. kırmızıyı sevıyorummmm..:)

    YanıtlaSil
  17. banuca; çok teşekkürler:))

    zühra; teşekkür ederim:))

    Antigone; çok sağollll:))

    Ceydacım; çok teşekkür ederim, saklı valla epey birikti bir şeyler:))

    Beyaz Kkelebek; teşekkür ederim. IKEA mıııı? yaaa bendeee:)))

    ada ve deniz; teşekkürlerrr:))

    HaNdE; sağoll şekerim:))

    Kitchen Witch; teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails