4 Haziran 2010 Cuma

Burcu Çalışkan


Onu ilk Bu Bayram, Kahvaltı Bizde... postuyla tanıdım, paylaştığı güzel dekorasyon fikirleri ve çektiği güzel fotoğraflarla sevdim, Güney İtalya - Amalfi Kıyıları postuyla hayranı oldum. O gün bu gündür de beğeni ve büyük bir zevkle bloğunu izliyorum.

Evet bir çoğunuzun da izleyici olduğunuzu tahmin ettiğim sevgili blog arkadaşım
Burcu’nun artık kişisel bir web sitesi var. Fazla söze gerek yok, ben sustum Burcu’nun kamerasına takılan güzel anlar her şeyi anlatmaya yeter zaten http://www.burcucaliskan.com/

3 yorum:

  1. simin çok zarifsin gerçekten onere ettin beni kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Burcu bana el verdi bakalım ben neler becerebileceğim:))

    YanıtlaSil
  3. evet şekerim bende beğeni ile izliyorum sevgili burcu'yu.. izlemeye de devam diyorum.. ve hemen yeni sayfasına gidiyorummm...

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails