7 Aralık 2009 Pazartesi

İrmik Tatlısı :) Tatlı tarifi

Uzun zamandır pasta börek çörek tatlı yapmamıştım. Cumartesi arkadaşlar gelecek diye irmik tatlısı yapayım dedim. Yaparken de yine fotoğrafladım. Biliyorsunuzdur zaten yapımı kolay ve hafif bir tatlı olur.

Malzemeler

4 su bardağı süt

12 yemek kaşığı şeker

12 yemek kaşığı irmik

1/2 tatlı kaşığı margarin


Süt, şeker ve irmik kısık ateşte kaynayana kadar karıştırılır. Kaynadıktan sonra yağ eklenir.
Ben yukarıda verdiğim ölçülerden 2 sefer yaptım. Arasına rondo da ufaladığım bisküvileri serptim. Kalıptan servis tabağına geçirdikten sonra üzerine biraz ahududu reçeli döktüm:)


3 yorum:

  1. Görsel süper tadı da öyledir eminim ki ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. valla tadına hiç fena değildi:)

    YanıtlaSil
  3. görünüş çok hoş gerçekten tadı da öyleyse süpersin eline sağlık ;)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails