8 Aralık 2009 Salı

Haftanın PASAJI Olmuşuz Yahuuu:)

8 yorum:

  1. Evet,gördüm,sevindim.İnşallah satışlara faydası olur.Tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. ahhh ne güzel olmuş...
    bol satışlısından bir hafta dilerim sana...

    YanıtlaSil
  3. tebrikleerr:) umarım bol bol satış getirir

    YanıtlaSil
  4. Çok sağolun. Hepimizin yaptıkları bol bol kazanç olarak dönsün:)

    YanıtlaSil
  5. canımcım bol satışlar diliyorum. Bende görünce sevindim. Arkadaşlarımla ilgili güzel haberler beni de çok mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  6. peçte ve dekupaj desenlerini nerelerden buluyorsunuz acaba.çok güzeller...desenler için verebileceginiz bir site varsa lütfen yazarmısınız bana..ya da zahmet olmazsa sizdeki peçete desenlerinden yollarmısınız..karda adam,gül ve çiçek desenleri ve istediginiz şeyler olabilir..şimdiden çok teşekkür ederim...(canan.co@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  7. Canım ben bunu yeni gördüm hadi bakalım inşallah satışlarını da etkiler:)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails