9 Aralık 2009 Çarşamba

Büyük Yeniyıl Kutusu






6 yorum:

  1. ben de bu güzelliklere bayılıyorum:))hem o irmik tatlısı nasıl bir güzellik öyle be yaww:))

    YanıtlaSil
  2. İrmik tatlısı kısmın anlamadım, yoksa bulustunuz mu?

    Çok kıskanırım, ben de isterim.

    Karşılığında sana peçete yurtdışından :)

    Nassıl rüşvet ama, inan hep sen geldin aklıma markette :)

    YanıtlaSil
  3. celebicim sen de harikasın, her yorumunu okuduktan sonra suratımda bir gülücük kalıyor:)

    fotoğraf penceresinden teşekkür ederim

    Leyya sağol, beğendiğine sevindim. İrmik tatlısının tadıda çok güzeldi valla:)

    3D1N nerelerdesin yine? yok buluşma falan ama olsa ne güzel olur

    YanıtlaSil
  4. Harika bir kutu olmus nasil yaptiniz pecete transferimi birde hangi boyalari kullandiginizi yazarsaniz cok sevinirim.sevgiler....

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails