23 Ekim 2009 Cuma

Kızkulesi

Dün Oki’nin ‘Uçurtma Etkinliği’ vardı. Ne yapıyorlar bu etkinlikte; gittikleri, gezdikleri bir yeri fotoğraflarıyla anlatıyorlar.

Yakın zamanda Oki’nin anlatabileceği bir yere gitmediğimiz için bizde geçen yıl Mayıs’ta İstanbul’da Miniatürk’e gitmiştik oranın fotolarını güzel güzel kartona yapıştırdık. Ödev yapıyorum diye bir heyecan bizimkinde yollar çizdi, arabalar, traktörler süsledi ödevini.

Ben de anlatıyorum nasıl bir yerdi, orada neler gördük. Fotoğraflarda TBMM, Anıtkabir, Kızkulesi, Boğaziçi Köprüsü vs. minyatürlerinin fotoğrafları. ‘Bak dedim bu yapılar aslında çok büyük ama bunlar onların çok küçük yapılmış halleri. Kızkulesi’nin fotoğrafını gösterirken de ‘kapısı bak ne kadar küçük’ falan diye anlattım.

Akşam çantasında öğretmenin yazdığı bir not çıktı. Aynen şöyle yazıyor:

‘’Okan’ın Uçurtma Etkinliğinde çok eğlendik. Kız Kulesi’ni anlatırken ‘burası kızlar için bakın kapısı ne kadar küçük’ dedi.

Cincozum benim daa 3 yaşında aklında öyle kalmış, ne yapsın :)



1 yorum:

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails