11 Mayıs 2009 Pazartesi

Mozaik Pasta:) Tatlı tarifi

Bu hafta mozaik pasta yaptım :)



Malzemeler
4 yumurta
1 büyük sana
1 su bardağı toz şeker
2 yemek kaşığı kakao
500 gr. Petit Beurre Klasik

Yumurtalar ve şeker iyice çırpılır. Eritilmiş yağ, yumurta ve şeker karışımına yavaş yavaş ve karıştırılarak eklenir. Kakao da eklendikten sonra iyice karıştırılır. İçine bisküviler kırılır. Sonra isteğe göre şekil verilir. Genellikle kalıp halinde yapılır. Ama ben bu sefer servisi kolay olsun diye silikon kek kalıplarına koyup öyle buzluğa koydum. Donduktan sonra da kalıplardan çıkarıp servis tabağına dizdim. Böylece servis yaparken kolaylık oldu.


1 yorum:

  1. Bu tür kalıplarda hiç denemedim.. bu görüntüden sonra mutlaka denemem lazım :) Tesekkur ederım paylasım ıcın..

    Sevgıler..

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails